Support Center

Χρήσιμες πληροφορίες Όλες οι κατηγορίες

Δείτε το εκπαιδευτικό βίντεο για την χρήση του eBIZ
Παρακολουθήστε το webinar κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα και μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε μέσω του eBIZ portal!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είσοδος στο Service NOW
Η είσοδος στο portal γίνεται μέσω του link https://service.konicaminolta.eu/csm Επιλέξτε το Log In (πάνω δεξιά στην αρχική οθόνη). Πληκτρολογήστε το email σας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία Case/ Ticket στο Service NOW
Επιλέξτε το Create Case, είτε από το αρχικό μενού είτε μέσω του Request Something  
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συχνές ερωτήσεις Όλες οι κατηγορίες

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μέσα από τον Κατάλογο Προϊόντων, μπορείτε βάσει του κωδικού ή/και της περιγραφής να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να επιλέξετε «Προσθήκη στο καλάθι».

Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα για «Γρήγορη προσθήκη στο καλάθι», όπου συμπληρώνετε τον κωδικό και την ποσότητα του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε. Επίσης, μία ακόμη επιλογή είναι να προσθέσετε ένα αρχείο XLSX ή XLS ή CSV με την παραγγελία σας.

Εφόσον έχετε προσθέσει στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε, επιλέγετε «Επαληθεύστε τις τιμές» και ακολουθείτε τα βήματα μέχρι και το στάδιο «Αποστολή παραγγελίας» για να ολοκληρωθεί η καταχώριση της παραγγελίας σας.

Όταν η καταχώριση της παραγγελίας σας ολοκληρωθεί, θα εμφανισθεί στο eBIZ ένα μήνυμα επιβεβαίωσης και παράλληλα θα λάβετε email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαιωτικό email, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.

Ποιες είναι οι τιμές που αναγράφονται;

Στον Κατάλογο Προϊόντων οι τιμές που απεικονίζονται αφορούν στις τιμές λιανικής μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.  

Όταν βρίσκεστε στο καλάθι και επιλέξετε «Επαληθεύστε τις τιμές», απεικονίζεται για κάθε προϊόν και η τιμή λιανικής προ Φ.Π.Α, αλλά και η τιμή χονδρικής προ Φ.Π.Α. Επίσης, μπορείτε να δείτε αναλυτικά και τη συνολική αξία της παραγγελίας σας (προ και με Φ.Π.Α). 

Για προϊόντα τα οποία έχουν εισφορά ανακύκλωσης, το ποσό της εισφοράς δεν συμπεριλαμβάνεται στη συνολική αξία που απεικονίζεται στο eBIZ όταν τα προϊόντα βρίσκονται στο καλάθι. Η συνολική αξία θα ενημερωθεί και με το ποσό της εισφοράς όταν ολοκληρώσετε την καταχώριση της παραγγελίας σας. 

Για να ενημερωθείτε για τη συνολική αξία μίας παραγγελίας συμπ/νου του Φ.Π.Α και της εισφοράς, από το μενού «Παραγγελίες» επιλέγετε τη συγκεκριμένη εντολή και στο «Περιεχόμενο Παραγγελίας» απεικονίζεται το τελικό συνολικό ποσό.

Μπορώ να ζητήσω κάποια ειδική τιμή;
Όταν βρίσκεστε στο καλάθι και επιλέξετε «Επαληθεύστε τις τιμές» έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε «Ειδική Έκπτωση (%)» ή «Ειδική τιμή (€)» συμπληρώνοντας τα αντίστοιχα πεδία. Η παραγγελία σας σε αυτήν την περίπτωση θα αποσταλεί για έγκριση στον Διευθυντή Πωλήσεων.

Αντίστοιχη δυνατότητα υπάρχει και όταν επιλέγετε «Γρήγορη προσθήκη στο καλάθι» ή όταν προσθέτετε την παραγγελία σας στο καλάθι μέσω αρχείου XLSX ή XLS ή CSV.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο Πωλητή σας.
Μπορώ να ενημερωθώ για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος;
Για να ενημερωθείτε για την τρέχουσα διαθεσιμότητα για ένα προϊόν, χρειάζεται να το προσθέσετε στο καλάθι και να επιλέξετε «Επαληθεύστε τις τιμές».

Στη στήλη «Διαθεσιμότητα», αναγράφεται η ένδειξη «Διαθέσιμο» όταν το σύνολο των τεμαχίων που έχετε καταχωρίσει για έναν κωδικό είναι διαθέσιμο.
Στην περίπτωση που η διαθεσιμότητα δεν επαρκεί για να καλύψει τη συνολική ζητούμενη ποσότητα, στη στήλη «Διαθεσιμότητα» δε θα αναγράφεται κάποια πληροφορία.

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε, μπορείτε να μας στείλετε το ερώτημα σας στo Τμήμα Εξυπηρέτησης, στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.
Πώς μπορώ να παραγγείλω έναν κωδικό που δεν εμφανίζεται στο eBIZ;

Μέσα από τον Κατάλογο Προϊόντων μπορείτε βάσει του κωδικού ή/και της περιγραφής να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται κάποιος κωδικός στον κατάλογο, μπορείτε μέσα από το μενού «Support Center» να επιλέξετε στη Φόρμα Επικοινωνίας το ερώτημα «Αναζητώ ένα προϊόν το οποίο δεν υπάρχει στον Κατάλογο Προϊόντων του eBIZ» και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε το ερώτημά σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης, στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.

Δεν γνωρίζω τον κωδικό ενός ανταλλακτικού
Μέσα από το Infohub Portal έχετε τη δυνατότητα:
  • να κάνετε download Firmware
  • να βρείτε το Parts catalogue
  • να βρείτε το Service Manual των μηχανημάτων
Για να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή στο Infohub επιλέγετε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://infohub.konicaminolta.eu/
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.
 
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο Infohub, πιθανόν ο λογαριασμός σας να έχει απενεργοποιηθεί.
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr και οι αρμόδιοι Συνάδελφοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά.
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;
Μπορείτε να αποθηκεύσετε ένα προϊόν όταν βρίσκεται ήδη στο καλάθι σας, επιλέγοντας «Επιλογές Καλαθιού»  → «Αποθήκευση νέου καλαθιού».

Αν θελήσετε να το καταχωρήσετε σε παραγγελία, επιλέγετε «Καλάθι»«Επιλογές Καλαθιού»  → «Αποθηκευμένα καλάθια».
Στο σημείο αυτό μπορείτε να επιλέξετε το καλάθι που σας ενδιαφέρει και να κάνετε «κλικ» στη στήλη «Επιλογή γραμμής» για το προϊόν που επιθυμειτε να παραγγείλετε. Έπειτα, επιλέγετε «Προσθήκη στο καλάθι».
Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Στην παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε τροποποιήσεις στα διάφορα στάδια πριν από την ολοκλήρωση της καταχώρισης της, δηλαδή, πριν επιλέξετε «Αποστολή παραγγελίας».

Όταν βρίσκεστε στο καλάθι, σε κάθε γραμμή υπάρχουν οι ανάλογες ενδείξεις που θα σας βοηθήσουν είτε να τροποποιήσετε τον αριθμό τεμαχίων για κάποιο προϊόν, είτε να το αφαιρέσετε από την παραγγελία σας. Επίσης, αν επιλέξετε «Επιλογές καλαθιού», έχετε τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε «Εκκαθάριση Καλαθιού».

Εάν έχει ολοκληρωθεί η καταχώριση της παραγγελίας σας και δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής για το προϊόν που επιθυμείτε να ακυρωθεί
, έχετε τις παρακάτω δυνατότητες:
  • Από το μενού «Παραγγελίες», μπορείτε μέσα από τη «Λίστα με τα μη παραδοθέντα είδη» να προσθέσετε για το προϊόν την ποσότητα που θέλετε να ακυρωθεί και να επιλέξετε «Αποστολή Αιτήματος».
  • Από το μενού «Παραγγελίες», μπορείτε να κάνετε «κλικ» σε μία παραγγελία και να επιλέξετε «Αίτημα ακύρωσης». Στην περίπτωση αυτή, το αίτημα για ακύρωση αφορά στην ακύρωση όλης της παραγγελίας.
Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε σύντομα για την έκβασή του. Για οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να στείλετε το ερώτημα σας στo Τμήμα Εξυπηρέτησης, στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.
Μπορεί η παραγγελία μου να αποσταλεί αυθημερόν;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε μία παραγγελία σας να αποσταλεί αυθημερόν θα χρειαστεί:
  • Να αναγράψετε σχετικό σχόλιο στην παραγγελία σας για να ενημερωθούμε άμεσα για το αίτημά σας ή να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης (IndirectCA@konicaminolta.com.gr).
  • Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας για το αίτημά σας, έχετε τη δυνατότητα είτε να ενημερώσετε τη συνεργαζόμενη σας courier να δρομολογήσει την παραλαβή της από τη μεταφορική μας στην Ελευσίνα, είτε να δρομολογήσετε την παραλαβή της με δικό σας μέσο.
  • Στη συνεργαζόμενη σας courier θα χρειαστεί να δώσετε τα ακόλουθα στοιχεία για την παραλαβή:
    • Παραλαβή από τη Μεταφορική Βεϊνόγλου, 27χιλιόμετρο Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, 19200, Ελευσίνα, κα Πέγκυ Παπαβασιλείου (2105514133), κα Σοφία Πέστροβα (2105514121).
    • Παραλαβή από Ράμπα 23.
    • Ο παραλήπτης θα χρειαστεί να αναφέρει ότι επιθυμεί να παραλάβει μία παραγγελία με αποθέτη την Konica Minolta που αφορά στον μεταπωλητή xxxx(Είναι σημαντικό να διευκρινισθεί ότι η παραλαβή αφορά σε παραγγελία μεταπωλητή και δε χρειάζεται να αναφερθεί ο αριθμός της).
                 
Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε για το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα είναι έτοιμη για την παραλαβή. (Οι παραλαβές πραγματοποιούνται το αργότερο μέχρι τις 16:00).
  
Αντίστοιχη είναι η διαδικασία που ακολουθείται και στην περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε αυθημερόν μία παραγγελία σας με δικό σας μέσο από την αποθήκη της μεταφορικής μας. 

Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να στείλετε το ερώτημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης, στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.
Μπορώ να επιλέξω η παραγγελία μου να παραδοθεί σε διαφορετική διεύθυνση αποστολής;

Εάν επιθυμείτε μία παραγγελία σας να παραδοθεί σε μία διαφορετική διεύθυνση, εάν αυτή έχει ήδη δημιουργηθεί στο σύστημά μας μπορείτε να την επιλέξετε από τη λίστα των διευθύνσεων αποστολής (Στάδιο: «Επιβεβαίωση παραγγελίας»/ «Τρόπος Αποστολής»/ «Επιλέξτε τη διεύθυνση παράδοσης»).

Στην περίπτωση που η επιθυμητή διεύθυνση αποστολής δεν υπάρχει στη λίστα για να την επιλέξετε, θα χρειαστεί:

  • να αναγράψετε σχετικό σχόλιο στην παραγγελία σας για να ενημερωθούμε άμεσα για το αίτημά σας.
  • να αποστείλετε με email στο Τμήμα Εξυπηρέτησης (IndirectCA@konicaminolta.com.gr) τον πίνακα dropshipping.xlsx συμπληρωμένο, προκειμένου να προχωρήσουμε στη δημιουργία της νέας διεύθυνσης στο σύστημά μας.

Στη συνέχεια, θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας για να καταχωρηθούν τα νέα στοιχεία που μας προωθήσατε.  


 
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης μίας παραγγελίας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά σε περισσότερα από ένα προϊόντα και έχετε επιλέξει συνολική αποστολή, ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το προϊόν με το μεγαλύτερο χρόνο διάθεσης.

Επίσης, όσον αφορά στα μηχανήματα και στα εξαρτήματα δεν διατηρείται stock, ενώ για τα αναλώσιμα και τα ανταλλακτικά διατηρείται stock (στο οποίο συνυπολογίζεται και το stock ασφαλείας της Εταιρείας μας).

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να στείλετε το ερώτημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης, στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.
 

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Οι καταχωρημένες παραγγελίες σας βρίσκονται στο μενού «Παραγγελίες».

Στη λίστα των παραγγελιών, στη στήλη «Κατάσταση», εμφανίζεται το στάδιο της κάθε παραγγελίας σας:
  • «Σε εξέλιξη»: H παραγγελία είναι υπό επεξεργασία στο σύστημά μας, ή τα προϊόντα είναι υπό παραλαβή (για τις παραγγελίες  εξοπλισμού).​
  • «Εκδοθείσα»: Η επεξεργασία της παραγγελίας σας έχει ολοκληρωθεί από εμάς, ή τα προϊόντα παραλήφθηκαν στη μεταφορική μας (για τις παραγγελίες  εξοπλισμού). Στο στάδιο αυτό, εφόσον η παραγγελία σας εγκριθεί από το Οικονομικό μας Τμήμα, θα δρομολογηθεί για παράδοση. 
Επίσης, στο μενού «Παραγγελίες» μπορείτε να δείτε και τις εκκρεμείς «προς έγκριση» παραγγελίες σας.

Στα «Αιτήματα για ειδικές τιμές», μία παραγγελία σας μπορεί να βρίσκεται στα παρακάτω στάδια:
  • «Εν αναμονή έγκρισης»: Εκκρεμεί η έγκριση της παραγγελίας σας από τον Διευθυντή Πωλήσεων.
  • «Απορρίφθηκε»: Το αίτημά σας δεν εγινε δεκτό.

Εάν επιλέξουμε μια συγκεκριμένη παραγγελία, σε κάθε γραμμή απεικονίζεται η πληροφορία για την απεσταλμένη και τιμολογημένη ποσότητα σε σχέση με τη συνολική. Τα στάδια που αναφέρονται, είναι τα παρακάτω:
  • «Σε εξέλιξη»: δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής για τη συνολική ποσότητα της γραμμής.
  • «Ολοκληρώθηκε»: έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής για τη συνολική ποσότητα της γραμμής.
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που παρέλαβα;
Για προϊόντα τα οποία έχετε παραλάβει, δεν έχουν ανοιχθεί και βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, μπορείτε να συμπληρώσετε το Έντυπο Επιστροφής Εμπορευμάτων που θα βρείτε στο παρακάτω link και να το αποστείλλετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης (IndirectCA@konicaminolta.com.gr).

E2_ΕΝΤΟΛΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ.pdf 

Θα εξετάσουμε το αίτημά σας και το Τμήμα Εξυπηρέτησης στη συνέχεια θα σας ενημερώσει για την έκβαση του αιτήματός σας.
  • Επίσης, θέλουμε σας να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τη Σύμβαση Συνεργασίας μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε παραγγελίες για Συμβατικά Προϊόντα που παρέχονται χωρίς εξατομικευμένη διαμόρφωση έως την αποστολή των παραγγελθέντων Συμβατικών Προϊόντων προς παράδοση. 
  • Οι παραγγελίες για Συμβατικά Προϊόντα τα οποία παρέχονται με εξατομικευμένες διαμορφώσεις, δεν επιτρέπεται να ακυρωθούν. Ο Συνεργάτης θα επιβαρύνεται με όλα τα κόστη που προκύπτουν από ακυρωθείσες παραγγελίες ή αλλαγές αυτών.
Θέλω να μου αποσταλεί η λογιστική μου καρτέλα για τη συμφωνία υπολοίπου
Για την αποστολή λογιστικής καρτέλας και τη συμφωνία υπολοίπου, παρακαλoύμε όπως αποστείλετε το αίτημά σας στο Τμήμα Πιστώσεων (accounting@konicaminolta.com.gr) αναφέροντας το Α.Φ.Μ. της Εταιρείας για την οποία ενδιαφέρεστε.
Δεν έχω λάβει ένα δελτίο αποστολής ή τιμολόγιο
Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει ένα δελτίο αποστολής ή ένα τιμολόγιο, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το αίτημά σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης (IndirectCA@konicaminolta.com.gr).

Ειδικά για τις περιπτώσεις που αφορούν σε warranty claims, εάν δεν έχετε λάβει ένα πιστωτικό τιμολόγιο εγγύησης θα χρειαστεί να αναφέρετε στο email σας και τον αριθμό του warranty claim (CS number).

Υπενθυμίζουμε, ότι όταν υποβάλλετε ένα warranty claim στο SNOW:
  1. Αναμένετε την απάντηση του Τεχνικού Τμήματος για το αίτημά σας (service@konicaminolta.com.gr).
  2. Εφόσον λάβετε απάντηση από το Τεχνικό Τμήμα και το αίτημά σας για πίστωση έχει εγκριθεί, το Τμήμα Εξυπηρέτησης (IndirectCA@konicaminolta.com.gr) θα προχωρήσει στην έκδοση του warranty πιστωτικού τιμολογίου το συντομότερο δυνατό, με σειρά προτεραιότητας.
Εκκρεμεί να καταχωρηθεί ένας συμψηφισμός στην καρτέλα μου
Σε περίπτωση εκκρεμότητας που αφορά σε συμψηφισμό, παρακαλoύμε όπως αποστείλετε το αίτημά σας στα emails accounting@konicaminolta.com.gr και ccd@konicaminolta.com.gr.
 
Θα ήθελα να κάνω αλλαγή στα στοιχεία τιμολόγησης
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει αλλαγή των στοιχείων τιμολόγησης, παρακαλούμε όπως αποστείλετε το αίτημά σας με email στο Τμήμα Πιστώσεων (accounting@konicaminolta.com.gr).
Ποιοι είναι οι τραπεζικοί λογαριασμοί της Εταιρείας σας;
Σας βεβαιώνουμε  ότι  οι τραπεζικοί  λογαριασμοί όψεως και ΙΒΑΝ της Εταιρείας Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς Μον. Α.Ε είναι οι παρακάτω:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ
Λογαριασμός                  165/470316-21
Λογαριασμός IBAN GR53 0110 1650 0000 1654 7031 621
 
ALPHA BANK
Λογαριασμός                  139.0023.20001950
Λογαριασμός IBAN GR19 0140 1390 1390 0232 0001 950
 
EFG EUROBANK – ERGASIAS
Λογαριασμός                  0026.0238.20.0200435336
Λογαριασμός IBAN GR16 0260 2380 0002 0020 0435 336
 
Παρακαλούμε για την αποστολή του αποδεικτικού κατάθεσης στο Τμήμα Πιστώσεων (accounting@konicaminolta.com.gr) για την αμεσότερη εξυπηρέτησή σας
Ποιες δυνατότητες προσφέρει το Infohub Portal;
Μέσα από το Infohub έχετε τη δυνατότητα:
  • να κάνετε download Firmware
  • να βρείτε το Parts catalogue
  • να βρείτε το Service Manual των μηχανημάτων
 
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.
Πώς μπορώ να συνδεθώ στο Infohub Portal;
Για να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή στο Infohub επιλέγετε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://infohub.konicaminolta.eu/

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.
Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Infohub Portal
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο Infohub, πιθανόν ο λογαριασμός σας να έχει απενεργοποιηθεί.

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr και οι αρμόδιοι Συνάδελφοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά.
Ποιες δυνατότητες προσφέρει το Service Now Portal (SNOW);
Μέσω του Service Now (SNOW) έχετε τη δυνατότητα:
  • να δημιουργήσετε Case που αφορά σε Warranty Claim
  • να δημιουργήσετε Case που αφορά σε Request για Technical Support

Για επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με το SNOW, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στο αρχείο που βρίσκεται στο ακόλουθο link
SNOW-for-BGR-Dealers_V2.pdf
Πώς μπορώ να συνδεθώ στο Service Now Portal (SNOW);
Στο αρχείο που βρίσκεται στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τη διαδικασία για το πώς μπορείτε να συνδεθείτε στο Service Now Portal (SNOW).
SNOW-for-BGR-Dealers_V2.pdf

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε με τη σύνδεσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω Warranty Claim;
Στο αρχείο που βρίσκεται στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τη διαδικασία για το πώς μπορείτε να καταχωρήσετε Warranty Claim (WA).
SNOW-for-BGR-Dealers_V2.pdf

Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.
Διαδικασία Τεχνικού Ελέγχου στην έδρα μας
Ακολουθεί η διαδικασία για τις περιπτώσεις αποστολής μηχανημάτων, αναλωσίμων και ανταλλακτικών στην έδρα μας προς τεχνικό έλεγχο:
 
  • Αρχικά, επικοινωνείτε με το Τεχνικό Τμήμα για το υφιστάμενο πρόβλημα της μηχανής καθώς και για να λάβετε την αποδοχή για την αποστολή της εντός του συνεργείου μας. Οι προτεινόμενες ώρες παραλαβής στο συνεργείο μας είναι: 09:30 – 16:30.
 
  • Η μεταφορά του μηχανήματος βαρύνει εξολοκλήρου τον Συνεργάτη για μηχανήματα εκτός εγγύησης. Εάν το μηχάνημα βρίσκεται σε εγγύηση, η αποστολή  βαρύνει τον Συνεργάτη και η επιστροφή την Konica Minolta.
 
  • Το μηχάνημα θα πρέπει να αποστέλλεται για έλεγχο ως έχει, χωρίς να αφαιρούνται options και αναλώσιμα.
 
  • Για να προχωρήσει το Τεχνικό Τμήμα στον τεχνικό έλεγχο της μηχανής, θα χρειαστεί να αποστείλετε το μηχάνημα με δικό σας μέσο μέχρι και την έδρα μας:​​​​​     
 
     ​KONICA MINOLTA, Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλας M. ΑΕ 
     Μεσολογγίου 3, Μεταμόρφωση - Αττική, 14451
     Υπόψιν Τεχνικού Τμήματος

Παρακαλούμε, ειδικά οι Συνεργάτες που βρίσκονται εκτός Αττικής, να επισημαίνουν στα συνεργαζόμενα  τους πρακτορεία αυτήν την οδηγία.
 
  • Εάν το μηχάνημα βρίσκεται σε εγγύηση, ο τεχνικός έλεγχος (εργασία) στην έδρα μας δεν έχει χρέωση. Ομοίως, δεν χρεώνονται τα ανταλλακτικά που βρίσκονται σε εγγύηση ενώ για τα αναλώσιμα εντός εγγύησης γίνεται αναλογική χρέωση βάσει των αντιγράφων.
Τηρείται όμως αυστηρά σειρά προτεραιότητας και τα διάφορα αιτήματα θα εξυπηρετούνται με βάση το πρόγραμμα και τη διαθεσιμότητα του Τεχνικού Τμήματος.
 
  • Για μηχανήματα εκτός εγγύησης, σας αποστέλλεται γραπτή προσφορά από το Τεχνικό Τμήμα.  Εφόσον στείλετε την αποδοχή σας για την προσφορά, το Τεχνικό Τμήμα θα προχωρήσει στην επισκευή της μηχανής. Αν τελικά δεν επιθυμείτε να προχωρήσουμε στην επισκευή, θα πρέπει να προγραμματίσετε την παραλαβή της μηχανής από την έδρα μας με δικό σας μέσο.
 
  • Η αποστολή των αναλωσίμων/ ανταλλακτικών εντός εγγύησης που αποστέλλονται στην έδρα μας για έλεγχο (warranty process) βαρύνουν εξολοκλήρου τον Συνεργάτη.



​Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο email service@konicaminolta.com.gr.

Τι είναι το European Partner Program;
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Συνεργατών Ελλάς (European Partner Program - EPP GR)

Αγαπητέ Συνεργάτη,

Ως εταιρεία είμαστε γνωστή για την τεχνική μας εξειδίκευση, τις ισχυρές καινοτομίες και τη φιλόδοξη βιωσιμότητα - αξίες που ακολουθούμε και που επίσης θέλουμε να εφαρμόζουμε όταν εργαζόμαστε με τους Συνεργάτες μας.

Αυτές οι αξίες μας ενέπνευσαν να δημιουργήσουμε το Πρόγραμμα Συνεργατών μας, στο οποίο θα θέλαμε να οικοδομήσουμε βιώσιμες συμπράξεις με εσάς σε ένα πνεύμα πραγματικής συνεργασίας. Έχουμε δεσμευτεί να στηρίξουμε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και την ανάπτυξη μιας βιώσιμης εταιρικής σχέσης με ρεαλιστικούς στόχους και κερδοφόρα οφέλη, όπως είναι οι πληρωμές μπόνους.

Μας ενδιαφέρει μια ποικιλία Συνεργατών και έχουμε σχεδιάσει με τέτοιο τρόπο το πρόγραμμα μας ώστε να ταιριάζει την προσέγγιση αυτή. 
  • Αντί να απαιτούμε ένα σταθερό σύνολο επιχειρησιακών απαιτήσεων, έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα βαθμολόγησης για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων σας και την αξιοποίηση τους.
  • Για να σας υποστηρίξουμε στη βελτίωση των γνώσεων σας και την τεχνογνωσία, μπορείτε να πάρετε μέρος σε προγράμματα ενίσχυσης των δεξιοτήτων σας. Εσείς και η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από την εμπειρία μας, ταυτόχρονα με την πώληση των βραβευμένων προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών της Konica Minolta στους πελάτες σας.
  • Ως ένας από τους Συνεργάτες μας θα είστε, επίσης, ένας από τους πρώτους που θα ακούσετε και θα δείτε τις τελευταίες καινοτομίες, που θα σας δώσουν ένα προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επιλέξτε το ακόλουθο link:
Konica-Minolta-European-Partner-Program-pdf

Φόρμα επικοινωνίας