Support Center

Articles: All Categories

Δείτε το εκπαιδευτικό βίντεο για την χρήση του eBIZ
Παρακολουθήστε το webinar κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα και μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε μέσω του eBIZ portal!
READ MORE
Είσοδος στο Service NOW
Η είσοδος στο portal γίνεται μέσω του link https://service.konicaminolta.eu/csm Επιλέξτε το Log In (πάνω δεξιά στην αρχική οθόνη). Πληκτρολογήστε το email σας...
READ MORE
Δημιουργία Case/ Ticket στο Service NOW
Επιλέξτε το Create Case, είτε από το αρχικό μενού είτε μέσω του Request Something  
READ MORE

FAQ: All Categories

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μέσα από τον Κατάλογο Προϊόντων, μπορείτε βάσει του κωδικού ή/και της περιγραφής να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να επιλέξετε «Προσθήκη στο καλάθι».

Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα για «Γρήγορη προσθήκη στο καλάθι», όπου συμπληρώνετε τον κωδικό και την ποσότητα του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε. Επίσης, μία ακόμη επιλογή είναι να προσθέσετε ένα αρχείο XLSX ή XLS ή CSV με την παραγγελία σας.

Εφόσον έχετε προσθέσει στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε, επιλέγετε «Επαληθεύστε τις τιμές» και ακολουθείτε τα βήματα μέχρι και το στάδιο «Αποστολή παραγγελίας» για να ολοκληρωθεί η καταχώριση της παραγγελίας σας.

Όταν η καταχώριση της παραγγελίας σας ολοκληρωθεί, θα εμφανισθεί στο eBIZ ένα μήνυμα επιβεβαίωσης και παράλληλα θα λάβετε email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαιωτικό email, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης στο email IndirectCA@konicaminolta.com.gr.

Contact Form